Monday, September 29, 2008

PalaCe Of GolDeN HorSeS...

ni kiranya last berbuka kat luar utk pose kali ni..last friday, 26 sept..kat golden horses, mama call pg tu bgtau hubby utk boke pose kat luar..until now aku xtau sapa belanja..hah hah hha..boleh gitu?ala..org ajak kite ikut je la..mkn free sapa xnak kan?actually dah selalu sgt mkn kat sini coz ijal(hubby's cousin) keje sini of course la bleh dpt disc..last year pose aku bw kak n anis buke pose sini..tp tgk dis year lg best menu2 nya..mmg x rugi dtg..gmbr makanan aku x ambik sbb nya sibuk nak mkn..sgt teruja tgk makanan yg banyak choice..x sabar nak menerai nye..hah hah hhah...lepas mkn semua gerak naik bilik lak..sbb uncle joe (adik mama) dtg kl dok sini, so kami g menjengah biliknya..tp mmg best la duk sini..huh...

patutnya mlm tu aku g nganto brg ke joe(my cousin) utk diedarkan kat family kat kg, tp aku tau kalu dah kuar dgn family diaorg nih, mmg xde nya nak smpai awal, seb baik nor (my cousin) balik mlm esk, so aku tuko plan, aku pass brg tu kat nor je la...huh!

No comments: