Tuesday, September 23, 2008

ResToraN PuTERi-BrICkfiELD...

majlis berbuka pose again..kali ni dgn ofismate hubby lak..diaorg buat kat restoren puteri kat brickfield..dulu ms awal2 pose ade gak plan nak bw hubby berbuka kat restoren puteri yg kat sungai penchala..tp bila dah ofismate hubby nak wat kat sini, so, aku cancel je la nak g even tmpt nye lain2 & of course la menunya lain2 kan..x best ar kan...

majlis ni di buat pd 19 sept..hr jumaat..cam biasa balik keje, ambik ajmal teerus pg ke destinasi. boleh lak time balik keje, hubby drive, masuk ikut terowong kat ampang park..huh..sepanjang aku drive balik keje, xpernah2 aku lalu situ...mmg jammed gilos..lastly..terperangkap la kitaorg kat dlm terowong hampir 1/2 jam....huh..tensen...kitaorg plan nak parking keta kat kerinchi n naik lrt to kl sentral memandangkan jammed kat area bangsar tu agak heavy n car park pun agak terhad(maybe)..so, ni 1st time bw ajmal naik lrt..aku pun dah lama sebenarnya x naik lrt ni..dgn bw stroller nya lg..ingatkan x ramai org dlm lrt rupa2nya penuh gak..terpaksa hubby lipat stroller n aku dukung ajmal..bleh lak dlm lrt, satu umat pun x nak bg aku tmpt duduk...smpai ade 2-3 org bdk2 cina yg berdiri geleng kepala tgk bdk2 melayu yg tgh duduk xnak bg tmpt kat alu...huh..actually aku x kisah sangat sbb xde la jauh sgt..tp smpai lrt bangsar, aku rs penat...tau2 la kan..berat ajmal dah 9kg...huh..penat seh...ms lrt berenti kat bangsar, ade sorang makcik tu suruh budak pempuan tu bangun bg tmpt duduk kat aku..so, dpt la aku duduk..ajmal lak x abis2 pandang kiiri kanan atas bawah..mesti dia rs pelik...heh heh heh..nak ambik gmbr cam segan lak..

sampai kl sentral, kena jln ke luar sikit, tanya bdk kat 7e, mn restoren tu, akhirnya smpai gak kitaorg kat situ...yg dtg 12org...termasuk family azim..majoriti yg dtg aku dah kenal cuma alia (alia erk nama nya?aku lupa la) tu br aku kenal..tp ok la..semua nya peramah2...best sgt...

makanan sedap sangat...choice pun agak banyak..mmg puas hati rm22nett for dewasa n brp ntah rm10 kot utk kanak2...ade kuih ala2 lompat tikam..terubat gak rindu aku nak mkn lompat tikam..pastu ade apa ntah lg..tp best la..mkn2 kan mesti best kan...heh heh heh...thanks to kak mona sbb jd penganjur yg berjaya..hah hah hah..



No comments: