Wednesday, October 15, 2008

bowling..

sabtu lepas 4hb..ofis hubby ada wat tournament bowling kat berjaya times square..aku pun main gak la...tp ampes je..aku setakat lepas gian nak main bowling sbb ms ijn wat bowling, aku x main.tp ok la...dpt tempat ke-6 drpd brp team ntah..lupa ar..x kisah pun menang ke kalah sbb main pun stkat nak suka2 je...so, layan gmbr bowling dulu ye...

ajmal tdo...
door gift....
me & hubby

opening....

our team


lepas tu, kami g open house ofismate hubby kat kuang..konvoi 4 kereta...uish..jauh gile dgn hujan lebat sepanjang perjalanan...hubby dah tobat xnak dah g umah dia melainkan bila dia kawin nnti...heh heh heh...tp jauh siut...aku pun penat sgt2...dgn sesat barat lg tu perjalanan dlm 3 jam gak la kot...padahal dlm selangor gak tuh...cuma hujung selangor la...ms balik tu dah berpecah la..x konvoi lg..tp still sesat barat gak sbb hubby nak ikut jln yg dia tau..xnak ikut jln dtg td..aku dah cam angin sikit...last2 smpai umah kul 8mlm...perjalanan ambik ms 2jam stgh..huh...lotih den...smpai umah, bersih2 kan diri terus tdo..semua letih....huh...

No comments: