Thursday, October 30, 2008

HaPpY SeBeDay To ME!!

ahaks...today is my bday...30 OCT..happy bday to me..poyos je kan..whateverla...hari ni aku menyabut ulang tahun ke 27..erm..dah tua dah..anak pun dah sorang..heh heh he...terharu bila dpt msg dr org2 aku x sangka masih ingat bday aku..pastu terharu bila bc msg bday from ayah...wah..aku rs cam nak nangis kat situ gak..huk huk huk...

xtau lg mr azam nak ajak mkn kat mn..kalau ikut hati aku, malas aku nak kuar..aku nak msk2 mlm ni..tp ntahla..semuanya kena tgk keadaan dulu memandangkan akhir2 ni mr azam sgt la bz..tiap2 hr kena stayback..sian kat aku dgn ajmal...kurang kasih sayang..ahaks..ni dah off topic ni...

ni gmbr aku yg latest..br jap td snap..suruh shukor jutawan snap..gmbr bday girl la...posing maut la...erm..rs cam tembam lak aku ni...erm..agaknya mkn banyak time openhouse br ni kot(ayat wat sedap ati)...


3 comments:

Cik Musang said...

WaH!!!!hEpi BesDey aNa.....
x sangke kite dilahirkn pade bulan yg same kan....seb baek umur jauh beze...hehehehe...hepi besdey skali lg...

~ana~ said...

wa...jauh beza ke umo ko dgn aku..jgn ar gitu..ayat ko ni menampakkan aku udah tua banget...cis..anyway, thanks!

Batdeaz ~ i'm keeping the other half said...

Hepi Birthday Ana! Moga terus di murahkan rezeki dan di panjangkan umur...