Friday, October 31, 2008

StaTion 21..

alhamdullilah semlm mr azam bleh balik awal, so dia nak belanja bday girl la..tp dia suruh ai pilih tmpt..huh..x suke sbb dah xtau nak mkn mn..last2 aku decide nak g station 21, bangsar..sblm ni selali sangat borak dgn akak ipar aku psl tmpt ni tp x pegi2 pun...so, pg la kami ke situ..mula2 ingatkan tmpt tu kat shop lot..berpusing la kami kat situ cr kedai tu..last call abg aku tanya dia..rupa2nya dia stall kat medan selera tuh...ooo....situ rupanya...ai lupa lak akak ipar ai dah kabo tmpt tu kat mn2...tp ai lupa la....ish...aku order black pepper beef+mango juice, mr azam order chicken garlic+starfruit juice..ok la makanan dia..tp yg kureng berkenan sikit sbb dia tmpt terbuka..kureng sesuai utk kami yg ada anak kecil ni...heh heh heh...









erm..nak dijadikan cite gak...terkejut la kami tgk bangsar village skrg ni..siap ade new wing lg...rs nya xde la lama sgt x jejak area ni tp camna lgsg xtau yg bangsar village dah ade new wing..brabus nye show room pun dah ada situ...restoran2 mewah pun banyak dah situ...kami g la jenguk ke dlm bangsar village new wing tu kejap lepas mkn tu..tp mak oi..xnak dah la dtg sini...sini semua stock2 org2 kaya je..kedai2 situ semuanya terdiri dr butik2 berjenama mewah la...ish..x layak rs nya uttk jejak kaki situ....hu hu hu..

oh ya..td ai dpt kek tau..one slicce je..tp jd la kan...kak ina bg kat aku sempena bday aku semlm...ye la semlm aku kabo ke dia yg semlm bday aku..dia xtau..maka jdnya td dia kuar, dia belikan aku one slice cheese ..thanks ina...


1 comment:

itangmanih said...

okla tu,open space...byk angin!hehehe..janji food sedappp..nyum2