Friday, November 28, 2008

...........

erm..pg ni sungguh gumbira..pg td pump dpt 11oz..gembira sgt..alhamdullilahh..rezeki ajmal...minggu ni dah 2 kali dpt 11 oz..2-3 minggu lepas cam stress sikit sbb stok susu dah makin berkurang, so aku lipat ganda kan waktu mengepam..skrg ni tgh2 mlm pun aku bangun utk pump susu...nak tambahkan stok..walaupun kena bangun tgh mlm tp apa saja sanggup demi anak..skrg br aku tahu pengorbanan ma dah ayah terhadap aku dulu..ni br sikit...ma dgn ayah jg aku selama 26 thn...bayangkan...hu hu hu...aku kan berazam utk susu kan ajmal at least 2 thn, so, kena la usaha sikit utk capai target kan...alhamdullilah..susu makin banyak..syukur sgt..thanks god....thanks gak pd forum ni sbb banyak mende aku bljar psl breastfeeding ni dr sini..selain tu aku tanya gak pd kwn2 online yg dah senior dr aku psl breastfeeding ni...moga2 lepas ni stok susu aku makin bertambah lg..amin...

alhamdulillah gak sbb akhirnya terbuka hati kwn ku itu utk tegor aku balik..xde angin xde ribut dia buat senyap dgn aku..akhirnya di hari jumaat yg mulia ini dia tegor aku..actually aku x kisah pun..ye la org xnak tegor kita, so, buat bodo dah la..tp akhirnya dia tegor aku balik..okla tu..mungkin tuhan bukakan hati dia di hari jumaat ni kot or mungkin kerana malam td malam jumaat kot..wallah hualam...heh heh heh....

td lunch aku g bake with yen..harap2 terbuka hati esok or lusa projek nak buat kek...skrg ni plan utk weekends cam terabur sikit..x plan betul2 lg...tp xpe la..harap2 x bz sgt la kan...

erm..mlm td aku terlebih rajin...aku buat burger malaysia..kan bagus kalu hr2 aku rajin buat bekpes cam ni..hu hu hu..aku ambik resepi dr sini ...dah lama nak buat tp mlm td br terbuat..alkisahnya mlm td aku dah goreng separuh masak, so ingat nak goreng balik pg td..last2 5min b4 7 br terjg...waaa....seb baik dgn sepantas kilat aku buat pastu sempat gak siapkan bubur ajmal....erm..ni gara2 ajmal la..mlm td kul 2:30 dia dgn dok cakap2 ajak main..hu hu hu..mama sleepy la ajmal.....

erm..tu je la utk kali ni ye...mlm td rs cam banyak cite nak cite kat sini tp tup tup lupa lak..

..................................
rsnya x terlewat lg nak mengucapkan takziah kepada my sister in law di atas pemergian ayah tersayang pd hari rabu 26.11.2008 br2 ni..arwah ayah mengidap kanser hati....moga arwah ayah dicucuri rahmat dan ditempat kan di kalangan org2 beriman..al fatihah...

No comments: