Tuesday, November 4, 2008

FrUStRaTed

aku mmg hangin satu badan semlm..internet kat ofis mengong..last2 smpai pc aku jd hang..sungguh2 bengong..ape keje ntah org it ni....melongok je..bila aku call, cakap nak dtg tmpt aku nak tgk pc..smpai kesudah batang idung pun x nmpak...siap ar lepas ni aku hentam diaorg...

hah...bc x tajuk aku tu...aku la org paling frust pd sabtu br ni..bak kata org yg dikejar x dpt, yg dikendong berciciran...huh..menci...

alkisahnya, sabtu br ni patutnya org dtg psg kitchen cabinet..janji kul 10:30 tp kul 11:30 br smpai..duk angkat2 brg lg..last2 kul 12 br nak start pasang...apartment kat tmpt aku tu, kalu hr sabtu, kalau nak wat drilling ke..ketuk mengetuk ke..apa2 je yg bleh bikin bising, hanya pd waktu2 tertentu je.kalau hr sabtu takat kul 1tghri je.erm..kalu ikutkan 1 jam je la bleh psg..lgpun kul 1 kami nak g klang lak ada member hubby kawin..last2 mintak postpone dgn guard smpai kul 2, at least siap table top tu pun ok gak..last2 dgn berat hati nya aku relakan hubby g klang dgn kawan2 dia tanpa aku..huk huk huk...kul 2, org tu pun stop wat keje..so, bersambungla sabtu ni lak keje2 pemasangan kitchen cabinet ku itu...hu3x...

ptg tu duk la aku kat umah rehat2...main2 dgn ajmal..mlm tu aku buat pizza...erm..1st time buat..ok la..hubby bg 3/5 bintang...alkisahnya mozarella cheese xde, so, aku hentam pakai cheese biasa je..ok la gak...



sebelum bakar




selepas bakar


dlm dapur yg tunggang langgang tu, aku jd tersangat2 la rajin utk masak...pg ahad tu lak aku buat pancake...dah lama dah nak buat pancake ni tp x buat2 pun..last2 ahad br ni gak br dtg mood nya...mr azam bg 5/5 bintang utk pancake ni...heh heh heh....



pancake dgn jem strawberry

No comments: