Thursday, November 6, 2008

MkN2 LaGi...

erm..kali ni bos aku buat mkn2 lg..sempena deepavali lg..dia join dgn lab, buat mkn2..so, kami ni staff bawahan dia g mkn je la kat atas..senang gak..xyah nak hidang dgn kemas bagai...heh heh heh...actually tiap2 thn bos aku join lab ni..diaorg biasa buat bekpes dgn lulnch..tp thn ni buat lain2 hari..bekpes hr selasa br ni..lunch lak hr ni...

diaorg order kat kari kepala ikan sentul..aku xtau la kedai tu cmna rupanya..tp makanan dia sedap...tp bos aku kata, kalu mkn kat kedai, rs dia kureng sikit...kalu order..sedap la...utk bekpes, ada roti canai, tosei & capati..kuah dal, kari ayam, pastu ada 2 lg kuah yg aku xtau nama apa kuah tu...utk lunch lak nasi putih, nasi bukhari (sedap gilos ns ni), dalca, acar, kari ayam, kambing msk ape ntah,kacang panjang goreng, papedom, pencuci mulut (agar2 bodoh color ijau & merah pastu mknan india 1 jenis) buah tembikai dgn betik pastu air limau nipis..wah!!complete aku letak menu nya..heh heh heh...gmbr x banyak sgt ambik sbb utk lunch tu aku segan la sbb ramai org pastu HOD pun ramai, utk bekpes tu ada la gak...

erm..lokasi kedai ni, aku pun xtau kat mn tmpt sebenar2 nya tp aku boleh kabo la..dr traffic light kat jln ipoh tu kalu korang dr arah ijn ni, korang belok kanan, nmpak balai polis sentul hah..kat situla kedai tu..ok..sekian..enjoy...

footnote; sedap tau mkn kari2 ni..heh heh heh...

ni gmbr2 time bekpes


abg hasnul(jutawan gak ni)

aku yg kekenyangan heh heh heh...

ni time lunch lak...




erk..br perasan ada 2 keping je gmbr aku ambik gmbr time lunch..xpela..jnji ade gmbr.. :)

1 comment:

¡samy.com said...

hola
__×___(`*•.¸ (`*•.¸ ¸.•*´) ¸.•*´)
×__..::¨`•.¸ *...۩-SoLo PaSo A۩*...* ¸.•`¨::..۞
______.(¸.•*(¸.•*´¨¨۞¨¨`*•.¸)*•.¸ ۞

__×___(`*•.¸ (`*•.¸ ¸.•*´) ¸.•*´)
×__..::¨`•.¸ *...۩-FiRmArTe۩*...* ¸.•`¨::..۞
______.(¸.•*(¸.•*´¨¨۞¨¨`*•.¸)*•.¸ ۞
___●_______888____888__________χ
;
9;
____88 ___888888_888888______88
_____8888888▲888888▲8888888888
______8888888_carlii_8888888
_______888888888888888888888
________ 888888888888888888
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´
´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´
´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´
´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´¶´´´´
´´´´¶´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶´´´´
´´´´¶´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶´´´´
´´´´¶´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶´´´´
´´´´¶´´¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶´´´´
´´´´¶¶´¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶´´´´
´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´
´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´
´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´
´´´´´´´´¶´´´´¶´´¶´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´
´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´
__×___(`*•.¸ (`*•.¸ ¸.•*´) ¸.•*´)
×__..::¨`•.¸ *...۩-Te EsPeRo ۩*...* ¸.•`¨::..۞
______.(¸.•*(¸.•*´¨¨۞¨¨`*•.¸)*•.¸ ۞