Friday, November 21, 2008

nOtHinG

aku xtau nak letak tajuk apa utk entry kali ni..dan juga xtau nak letak cite apa psl n3 kali ni...tp oleh kerana nak jugak letak entry, so jdnya cite campur2....
banyak sgt bnda tgh aku dok pk skrg ni....antaranya:-

1.bila nak kaya...bleh la aku duk rumah jd fully housewife...
2.pk camna nak kaya..dgn bisnes kecil2lan yg aku buat skrg ni...erm..bila la agaknya bleh kaya..
3.pk kerenah org2 di sekeliling aku...(xnak pk sgt ni coz make me fed up je lebih)
4.nak cr keje lain yg better offer n dpt task yg mencabar sikit....
5.apa nak buat utk esok dan lusa...(harap2 xde kena kuar umah..bleh msk2 & main dgn ajmal)
6.apa nak mkn mlm ni coz mr azam ada annual dinner (xleh bw family)

hu hu hu..ada lg benda2 lain yg aku pk....tp xnak la list kan semua..tu dah cukup dah kan...erm..ada sapa2 bleh tlg x aku utk yg no 1 dgn no 2 tu....

erm..tp yg pasti nya...dlm bnyk2 aku pk tu..aku jd tersangat2 la rindu kat sorang budak ni....




dah 5 jam x jumpa dia...ish..rindu sgt nih...

No comments: