Friday, November 7, 2008

SoYa OrgaNic

salam kepada semua pengujung blog aku..ceh ayat..gile je...erm..hr ni aku nak share dgn korang2 smua pasal satu produk ni..aku br 3 hr start minum..sedap..berkhasiat...rs cam soya panas gitu..aku rs kalau aku minum, rs kenyang tu lama sikit...biasa pg kan aku bekpes dlm kul 8pg..kul 1130 mesti aku cr mknan balik...ni bila minum soya ni aku rs kenyang tu smpai ke kul 1 tghri la...ok la kan...
actually aku minum bnda ni sbb nak banyakkan susu..ai kan breasfeed ajmal...so, aku kena la mkn mkanan berkhasiat..heh heh heh...tp actually soya ni bkn semata2 utk org yg breastfeeding...org2 biasa cam korang pun leh minum gak..

kat kedai jual rm15.90..tp aku bleh jual murah rm1..rm14.90..okla kan..sapa2 yg nak tau detail psl benda ni bleh g website deme http://www.melilea.com/ . korang boleh gak bc detail pasal produk ni kat situ...
ops..lg satu..aku x dibayar tau utk promote benda ni...ni aku hanya nak kongsi dgn korang sambil buat bisnes...udah katanya nak berbisnes...heh heh heh...so, sapa2 nak try, bleh la beli dgn aku erk...ok..

No comments: