Tuesday, December 9, 2008

bAnJiR OO BaNjiR

salam aidiladha utk semua...ai ada kat kg lg ni tau..raya sakan la sikit..thn ni family ai korban pastu buat aqiqah gak...bapak ai kan pengembala lembu, so, dia korbankan lembu dia seekor utk buat korban dan aqiqah utk anak cucu....
hr tu alkisah nya ai bertolak balik kg 6 dec tu..kul 4stgh pg dah bertolak...mr azam kan suka bertolak awal2 pg...katanya sejuk...x panas sgt....aku ngikutkan je la....smpai kat umah parents ai kul 10stgh pg..lmbt la sbb kat highway hujan la..sgt lebat..so kena bw pelan2 sikit la kan...
smpai2 je ai tgk air dah naik..kat bilik ai tu dah nmpak air kat bwh..mr azam cam pelik je tgk..ni 1st time dia tgk banjir ni...heh heh he..mlm tu aku rs dia x lena tdo sbb takut air naik atas umah...ye x dear?...heh hheh hhe...
so kita layan gmbr banjir je la ye...ai malas nak taip cite panjang2 sbb ai br dpt bite sedih..nnti2 la ai cite apa cite sedih tu ye.....so, layan gmbr dulu.....



mr azam g ngambikkan gmbr ni..nmpak x tingkap buruk bilik aku tu..mr azam kata kena ambik gak gmbr tingkap sbb nnti br org percy umah u banjir..kalu x org bleh je kata u ambik dr tepi sungai..heh heh heh...good....
so, itu je la cite utk kali ni ye..hati ku masih lg sedih ni...nnti ai cite la..banyak lg mende nak cite ni..pasal raya korban, mkn2 ms raya...dan banyak la lagi..ops x lupa juga pasal cite sedih tu tau...so, u all jgn lupa tau jenguk2 blog ai ni yea...ok..babai...

1 comment:

itangmanih said...

apa cite sedih tuh??