Wednesday, December 24, 2008

~maKaN2 AgAin~

semlm, 23hb, bos aku yg baik hati itu telah bermurah hati utk belanja kami ni (staff2 ) makan..tp just mkn kfc dgn cake je...dulu ms staff x ramai bleh la selalu mkn pizza hut, skrg ni kalau beli pizza hut, bleh lekat celah gigi je..ye la...staff dah makin ramai..and semua kaki2 makan..hu hu hu...so, jd nya makan la kami kfc dgn kek resepi rahsia je...

semlm aku masuk lewat sikit ofis, ada hal emy..nnti2 aku cite apa yg emy tu..so, lepas sms bos aku, kabo yg aku masuk lewat sikit, x lama kemudian, dia call..suruh aku beli terus kek resepi rahsia bila aku nak masuk ofis nnti, xyah la 2-3 kali kuar masuk kan..dia suruh aku beli tiramisu.aku menjelalah ke bbrp buah outlet resepi rahsia, xdok pun yg ada sebiji..yg ada separuh or hanya bbrp slice je lg...last2 aku call, kabo tiramisu xde, dia suruh beli white choc or choc indulgence..so, aku pun beli la white choc...

acara makan2 mula pd kul 1230tghri, so mkn2 la..apa tunggu lagi...korang lak...tgk je la gmbr2 ni ye...layannnn.............. eh..gmbr mungkin ada yg cerah ada yg gelap sikit tau..aku cilok dr kamera lisa gak pun ada gmbr ni...tp xpela kan..still bleh tgk...layan je la...





bos aku tanya pesal aku tulis happy new year..dah tu...nak tulis apa lg..kalu x tulis..kosong sgt...



ni la staff2 di jabatan aku..ada lg 3 org xde dlm gmbr ni..

hr jumaat ni korang keje x?aku keje lg tau..kan aku dah abiskan al aku ms ry haji hr tu, so kena la keje kan...bos aku dah bg tanggungjwb kat aku..start ptg ni smpai selasa dpn..aku kena jd manager..jg budak2 tech. semua...hu hu hu....

No comments: