Tuesday, January 6, 2009

aJmaL vs aDinI

oho..semlm ai bgtau nak letak entry bergmbr hr ni kan...so ai nak tunaikan janji ai la...nnti reader ai tertunggu2 laks..ahaks...geli ayat..cam ramai je reader blog ai nih...huh....
tgk tajuk mesti dah tau kan...sah2 la nak cite psl si bam bam ajmal tu..tp xde mende cite pun..just nak letak gmbr si bam bam dgn tuan puteri adini..heh heh heh..

gmbr ni, gmbr2 adini dgn ajmal ms dlm keta on d way balik kl hr tu...diaorg bkn main lagi main dlm keta..dgn qayyum la, pastu ada la 3-4 mainan ajmal yg mmg ai bw balik...adini syok je main mainan ajmal..sekali qayyum xde dpn mata..cpt je cr qayyum dia..syg sgt dia kat qayyum tu..hu hu hu....

adini bising sbb dia kena panas

erm..dah ok..x panas dah..bleh main..

ajmal lak kena panas

adini tgk je ajmal banyak mainan..

ni lak gmbr lama...gmbr ms raya haji hr tu...sibuk je nak main beskal...ajmal ni..apa yg adini main dia pun nak main..hu hu hu...sampai qayyum adini pun dia nak gak..hu hu hu..ajmal xleh main qayyum la...qayyum tu mainan gegirl je....heh heh heh..beskal ni beskal danial (anak cousin ai)..mak ai kan jg danial, so mainan danial tu ada la kat umah tu..bila diaorg balik, mainan ni jd hakmilik diaorg berdua la...


adini nak naik gak...

xpe la..duk blkg pun xpe..janji bleh naik beskal ni..

1 comment:

itangmanih said...

huhu...anakku iteww...mmg kalu kena panas,berkerut dahinya yg luaaaassss itu...hehe