Friday, January 16, 2009

DUit..DuiT..MasYuk...

korang nak dpt duit lebih x...semlm aku g masuk rumah kak mona , pastu dia ada bgtau pasal youthsays..senang je..korang klik klik je pastu dpt duit...tp aku xtau la diaorg betul2 bg ke x..tp apa2 pun cuba la dulu kan..belum cuba belum tau kan...

korang just klik je kat sini..pastu bc je la apa yg diaorg suruh buat....

http://www.youthsays.com/go/7gY

nnti bila dah dpt duit jgn lupa belanja aku tau...

bz benor nya ni...benci tau kalau hr jumaat...
semedang je bz nya...nak bersuka ria sikit pun x leh....
hu hu hu....babai...

No comments: