Friday, January 23, 2009

LeLong2...

dah nak masuk 2 bln dah di tahun baru ni aku lak terhegeh2 nak buat lelongan...ahaks..bkn lelongan apa pun..aku nak bg free je ni...EXECUTIVE PLANNER utk tahun 2009..berlambak2 kat ofis ni..dah xtau nak buat apa dah..kalendar meja pun ada tp x banyak sgt....sapa2 nak, bgtau je kat aku..aku bleh bg free je..tp kena dtg ambik sendiri la kat ofis aku ni....kalau korang duk dekat2 dgn area umah aku ke, bleh la aku pass gak kat korang....so, sapa2 nak, tinggalkan komen, nnti aku bg...ok..babai...

3 comments:

Batdeaz said...

wah wah wah... dah melelong la plak.. ndak la satu desk calendar & 1 planner.. pass kat Mr Azam ek.. hehehehe

~ana~ said...

hah hah hah...berlambak2 kak..betul2 nyemakkan tmpt sy ni..ok..nnti sy bg erk...

Batdeaz ~ i'm keeping the other half said...

tenchu tenchu... mmg tgh carik planner free nih.. ahak..