Friday, January 9, 2009

NeLayaN TitIwanGsA...

oho...hr rabu br ni ada farewell utk uncle sima...dia ni plumber kat sini...dulu kan dept aku bergabung dgn dept uncle sima ni, pas aku masuk, dept ni berpecah jd 2 dept...tp staf2 antara 2 dept ni still rapat lg..ofis pun seb menyebelah je...
uncle sima dah 60 years dah...dah 2 kali dia sambung kontrak, so, kali ni dia dah xnak dah sbb dia kata dia nak rehat la..dia baik sgt tau..ingat lg dulu..ms awal2 aku msk sini, dia selalu belanja aku ns lemak kukus kat medan tu..hu hu hu..sgt baek tau ini uncle...aku ingat lg..dulu, aku la satu2nya org kat dept ni panggil dia uncle...hah hah hah...dia x suka aku panggil dia uncle tp aku panggil gak..ahaks...jahat aku ni kan..dah tu nak panggil apa lg?abg?en?...huh...x sesuai.....
so, cite psl mkn lak...diaorg just buat kat nelayan sbb tmpt ni dekat dgn ofis...xde la buang ms nak g jauh2 kan...so, layan je la gmbr2 ni ye..mls nak cite panjang2..ops..kena la bg komen sikit
psl makanan kan..biasa la..menu buffet...rm18/satu kepala...makanan sedap gak la..aku suka ubi kayu sira...nyum nyum...mcm2 lauk ada..banyak pilihan la..puas hati la..










ada a few lg gmbr nak letak tp tetiba ada kwn aku dtg nak pinjam kabel..so, gmbr ni je yg sempat aku letak..ok la kan...bye bye..sekian utk penutup di hujung minggu ini...selamat beristirehat...

No comments: