Thursday, January 29, 2009

~SeLaMaT PeNganTin BaRu shahidan & ayu~

ahad br ni lak, kami ke senawang..x ofismate mr azam kawin...kedua2 pengantin ni kwn mr azam, kami g sebelah lelaki je sbb sebelah lelaki dekat je kan..sebelah pempuan kat gemas, lg jauh....g konvoi 3 buah kereta..aku lupa la lak sapa nama kawan mr azam yg pg sekali dgn kitaorg tu....kitaorg kuar umah 1120 dr umah, janji nak jumpa kwn mr azam kul 1130 kat tol sungai besi...kan rumah aku dekat je dgn tol sungai besi, so x kisah la kan kalu kuar lewat...tp rupa2 nya kan..nak masuk tol pun dah jam..teruk gile....pas jumpa je diaorg, terus gerak..kat highway pun jam..mr azam dah bosan dah sbb x leh nak bw laju...ajmal lgsg xnak tdo ok...sgt penat melayan dia...pas exit senawang, berenti jap pas tol tu sbb ajmal doo doo..jumpa lak dgn rafizal, kwn aku ms kat kolej dulu..ish..dlm amai2 kwn aku, dgn dia je sokmo aku jupe...pastu sambung perjlnan..seb baik senang cr umah pengantin...kami smpai kul 1 kat rumah pengantin...pengantin tgh bergmbr2..so kami pun ambik gak la gmbr dgn pengantin...ms kami smpai tu gak, ada gak kwn2 mr azam yg x balik lg, so bergmbr sekali dgn diaorg....pastu, kami mkn la...banyak gilos lauk pauk..puas hati mkn..



pengantin


pempuans...(aku malas nak join time ni-malu benornya)

lelakis

the bujangs

our family with pengantin(ambik berkat..:)...)

balik tu terus berpecah, luckily jln x jam...kami x terus balik..tp ke satu tmpt...mencr new gadget for mr azam....next entry ya ai citer...bos ai panggil la...

No comments: