Monday, February 23, 2009

NeW OveN..

oh..ai br beli oven tau..dah lama dah cr oven...pusing sana pusing sini...sgt cerewet ok..smpai mr azam pun dah fed up nak temankan aku g cr oven...last2 aku g jusco maluri dgn kaq last week...terus je sambar yg berkenan di hati..ada less 5%..ok la kan....ada tmpt ayam pusing..tu la yg aku nak benornya...nak buat ayam golek..hah hah hah...so, lepas ni senang la sikit nak baking kan...sblm ni my MIL bg pinjam oven dia je..tp segan gak..smpai bila nak guna oven org kan....

hr tu aku rasmi dah..buat roti..tp x jd roti tu..aku rs kalu lempar kat dinding pun, bleh pecah dinding tu...aku dah rs ms mengadun roti tu cam x jd je roti tu..tp teruskan jugak...tgk, bila dah buat mmg x jd..tp x hangin pun sbb time tu mood aku ok je...mr azam bleh je gelakkan aku..hish...pasni nak buat baked pasta..tp x g beli lg brgnya...xtau la bila bleh buat nya.....hu hu hu...


cantik x oven ai..:)

ni alat utk buat pusing ayam, tray, dll...

6 comments:

itangmanih said...

pasni leh bukak gerai kt bwh jual ayam golek ala2 pt dalam...hehehe
akak pun dh lama nk beli oven tp sbb dh beli microwave,so xde tpt dh nk letak oven..

~ana~ said...

mr azam suruh beli microwave tp na nak oven..klau bakar pkai microwave, biskut/kek kurang sedap..xpe kak..rumah br kan ada...

eryn@mama tisya said...

hah lps ni sakan la msk..dh ada oven br tu...

afne said...

pasni naik le bau2 dr tgkt 10 ke 17 hehe.. jgn lupa pass atas skit

~ana~ said...

kak erryn-heh heh heh..x gak kak...sejak ada oven ni, xde mood lak nak msk..hah hah ha..time xde bising je nak oven time dah ade, mcm2 alasan...hah hah hah...

afne-kalau apa yg masak tu menjd, bleh la..heh heh he..takut bnyk x jd dr jd..heh heh heh...:)

afne said...

SILA JWB TAG DR SAYA HEHE