Monday, March 16, 2009

GiliRan Aku La Plak....

hr tu akak ada cite tepon dia rosak kan...sian dia..tp dia dah beli tepon br pun...huh...ni giliran aku lak..tepon aku rosak....keypad rosak...all keypad not funtioning except keypad yg warna merah utk letak fon tu...sgt sedih ok....org tepon aku bleh la aku angkat sbb tepon jenis lipat kan..sgt sedih ok...kena tunggu esok sbb kwn mr azam yg bleh repair fon tu, esok br dia available....syg sgt tepon tu sbb mr azam bg hadiah...

jdnya...saya tidak tahulah brp lama masa akan di ambil utk meng repair tepon saya itu....oleh itu, blog saya ini tidak akan adanya gmbr2 utk cucian mata anda2 semua kerana selama ini, gmbr2 yg saya ambil hanyalah menggunakan kamera hp saya....saya tidak mempunyai camera ok...

2 comments:

itangmanih said...

jom perabih duit lagi!!!beli HP pulak...hehe

~ana~ said...

oh tidak...............!!!!!!!!!!