Friday, March 6, 2009

JaTuH CiNtA LagI....

2-3 hr ni aku asyik dok usha Freestyle Medela Breastpump(FS)...sgt teruja ok...tp harganya..adoi la...rm1700++..ada gak aku tgk website yg jual rm1999++...mak oi...
gggrrrrrr...... rm1700 tu diaorg offer main kutu lagi tuh...berminat tu berminat sgt..tp kena pk panjang2 gak ni....bukan seposen dua posen ni.....kalau rm1k ke bawah bleh lg rsnya...ni dah dekat rm2k tu....huh.....


erm...hr tu beli yg avent ni pun dekat rm300 gak la..tp sgt puas hati...berbaloi....banyak berjasa kepada aku dan ajmal...heh heh heh....

tp kalau x pun...spectra 3 tu pun ok kan sbb bleh tukar ke double pumping gak.....yg gmbr bawah ni...rm500++...tp aku tgk ada gak spectra 3 yg rm300++ je..tp x complete mcm yg gmbr kat bwh ni la.....



ish..apahal aku ni....org duk sibuk tukar keta, tukar hp, tukar gelang emas br...aku lak sibuk nak tukar pump...ish...xde la nak tukar..cuma nak tambah je.....:).....moga2 dpt duit terpijak, bleh la beli kan..kan kan mr azam...

2 comments:

afne said...

ana, afne mmg dh lama jatuh cinta ngan FS & PISA. tp rege dia tu cam kena pikir byk kali time nk masuk 'meminang' hehe..

mmm nmpknya kena pakai dulu avent cikai tu. kot2 ler dpt duit terpijak leh rembat yg kt atas sebijik haha

~ana~ said...

afne, tu la kan...nak masuk main kutu tu pun rs cam paras2 hidung gak nak membayar tuh...kat rm200 gak tu...hu hu hu..