Friday, May 29, 2009

~jom makan ikan bakar tanglin~

sblm aku teruskan penulisan blog ku ini mengikut tajuk yg tertera di atas, nak cite sikit pasal kandungan aku...punya la kan aku riso pasal kandungan aku nih...balik tu 3-4 kali aku dok kira brp minggu sebenarnya kandungan aku ni..betul la..16 minggu...pastu aku belek balik buku merah tu...rupa2 nya...nurse tuh tulis, skrg ni kandungan aku, 20 minggu....fuh..kalu dia tulis 20 minggu, x heran la dia kata kandungan aku kecik sbb sebenar nya kandungan aku br 16 minggu...so, skrg..no more riso2...heh heh he..tp masih x puas hati sbb x g scan..rindu nak tgk baby kat dlm..erm..sgt bz skrg ni.....

so, skrg ni, aku teruskan cite ikut tajuk ye..:)
skrg ni kan, mr azam dah kena keje shift...erm..risau gak sbnar nya..ye la aku duk dgn ajmal je kat umah mlm2 kalau dia keje mlm...tp seb baik utk satu2 shift ni x lama...andaikan 2 hr kena keje shift kul 2 pastu tukar lak shift lain...kira nya kalau shift mlm pun, xde la smpai seminggu...tp nya minggu ni dia kena training 4 hari shift mlm..maka nya siang nya tu dia duk la umah...so, hr selasa br ni dia pun ajak la aku lunch....punya la fikir nak lunch mn...last2 aku decide....
ikan bakar tanglin....benornya dah lama dgr member2 bercerita pasal keenakan ikan bakar kat sini, pastu hr tu bc lak blog akak, dia ada g situ dgn abg...so, b4 kuar lunch tu aku calling2 la abg pastu ym dgn akak tanya kat mn sebenar2 nya tmpt ni....so, hr selasa tu, kami lunch la kat sini....


beratur utk ambik nasi..

ikan pari bakar...


aku punya...

kedai ni kat jalan tanglin..kat poliklinik komuniti jalan tanglin...kat kawasan parking banyak2 tuh..kalau korang nampak org tgh bakar ikan tuh, hah situ la tmpt dia...

hr tu kan, kami ambik 2 ekor pari bakar, mr azam ambik nasi dgn kuah je..pastu yg aku lak, hah korang tgk la pinggan kat atas tu, ada ulam sikit, lala sikit, jantung pisang sikit, sayur kobis masak lemak sikit..air lak teh o ais limau & teh o ais..total rm18.50..ok la kan..lgpun pari tu 2 ekor...sgt kenyang meratah ikan tuh..lembut je ikan pari tuh...air asam pun sedap..masam2 gitu...pergh...bila nak g lg nih...

PESANAN UTK AKAK; jgn jeleskan na tau pas ni akak bleh g mkn sokmo situ...

3 comments:

mama tisya said...

org mengandung sure nk mkn mcm2 kn

**vote utk tisya utk toddler super model contest..cara2 nk vote jom tgk kt blog mamatisya...tq

Afne said...

ana, situ mmg tmpt fav kitorg. kadang pg bekpes nasi lemak kukus sblh kedai tu. kadang mee kicap. aneeta pcm pn suka gak mkn situ. ikan bakar tu yg power kuah asam dia. ishhh meleleh wa ckp lu...

itangmanih said...

hehe...kalu x checkup situ pun,kitorg selalu gk mkn situ...sbb sedap ikan & air asamnya