Friday, May 15, 2009

~selamat pengantin baru, anis & ema~

ni citer weekend hr tu...hr sabtu...kitaorg ada 3 kenduri, anak cousin aku kawin kat desa tasik, cousin mr azam nikah kat shah alam, & kenduri tahlil auntie mr azam kat gombak....sgt penat 3 kenduri dlm 1 hr...last2 kami decide, mr azam dgn family dia g majlis akad nikah cousin dia kat shah alam, aku dgn family aku g kenduri anak cousin aku kat desa tasik....then ptg tu, kami sama2 jumpa kat rumah auntie mr azam kat gombak....
so, ni nak share gmbr akad nikah cousin mr azam kat shah alam tu..gmbr kenduri kawin kat desa tasik aku x dpt lg..still waiting dr abg aku sbb hr tu ambik gmbr semua pakai kamera dia...
cousin mr azam ni agak rapat dgn mr azam..dah selalu diaorg berdua dtg umah kami, kuar sama2...ralat gak sbb aku x dpt g majlis akad nikah ni tp nak buat camna kan...kalau dekat bleh la pg..ni shah alam sana..erm..tp xpe la..sbb ni just akad nikah, nnti majlis kenduri nya insyaallah bln 7 ni, bleh la aku g....so, layan la gmbr2 ni ye....enjoy...:)



gmbr ada lg tp malas nak tepek..xpela..janji ada gmbr kan...itu sudah cukup untuk anda semua mencuci mata...:)

2 comments:

itangmanih said...

oo anis tu kawin ek...yg muka awek dia mcm anis anak che ngah..hehehe..lama tul interval nk kenduri...mesti x sabar dh ni...hehehe

~ana~ said...

ha'ah...dah kawin...oo..akak pun perasan erk muka dia mcm yuhanis...hah hah hah..kelako bila ingat time bday ajmal hr tu, anis tgk yuhanis cam confius...