Thursday, June 11, 2009

~budus~

luahan perasaan....


aku penat2 br balik dr luar, nak salah kan aku lak x jumpa jobsheet tuh...
dah brp kali aku kata, kalu jobsheet tuh, letak kat tmpt dia..yg ko letak depan pc aku apasal...
pastu nak salahkan aku lak..meja aku sepah la..tu la ni la....
hoi..pehal ko ni..ikut suka aku ar meja aku nak sepah ke bersih ke kemas ke....
ko ingat meja ko kemas sgt ke....
aku tau ko nak lepas tangan la tuh...bkn sekali ni je ko buat cam ni...
seb baik jobsheet tu x urgent sgt...
xpe..hr ni hr ko....
aku x heran...ko buat camna pun...boss tetap sayang aku dr ko...huh!
ko buruk2 kan la aku camna pun depan budak2 ni..depan bos, aku x heran...
aku tau..ko jeles sgt2 dgn aku.....
nama je pangkat besar..tp perangai buruk...uih...bawa bertaubat lah....
ko yah la nak dengki lebih2 kat aku.....
as long as aku bleh sabar aku sabar lg even ni dah brp kali ko kena kan aku...
jgn smpai gunung berapi aku meletup..dah!...sgt budus ok....

No comments: