Tuesday, June 2, 2009

~happy birthday mum~

semlm birthday ma aku...

selamat hari jadi ma...
moga panjang umor...
murah rezeki dan sihat2 sokmo hendaknya...
we love u so much...:)
memandangkan ma memang ada kat umah aku skrg ni,
semlm kami bw ma kuar mkn...
nak bw ma g mkn western, tp takut ma x mkn..
maklum la..kami kan org kampung je...
(tapi aku mkn je..:)..)
so, decide mkn kat ali tomyam...
kedai mkn feberet aku...
dari zaman bercinta, smpai la anak dah nak masuk 2 ni,
tu la kedai mkn sokmo kami mkn...
kedai ni tepi jalan kat plaza pantai....
erm..kaq pun balik gak semlm...
dpt la berita gumbira...dia kena posting kl je...
alhamdulillah la..seb baik x kena g miri nung...
kalu x...menangis la ma dgn ayah...
kaq tuh agak nya tiap2 hari la menangis kot nya..hah hah hah....
eh..dah banyak melalut ni...gmbr mkn2 xde sbb kemalasan nak ambik gmbr...
sgt banyak melalut entry kali ni.....

No comments: