Friday, July 24, 2009

~tag lagi...~

erm..dpt tag lg dr afne...
kali ni pasal bag lak...
handbag la kan...
ish...aku ni segan nak tunjuk

1. sila ambil gambar beg yang anda bawa ke kerja

ni le beg yg saya angkut tiap2 hari ke ofis..malahan kalau kuar ke mn2 pun kecuali pasar, mmg angkut beg ni...ops...kalau kenduri pun x bw beg ni..utk urusan formal, ada beg lain...beg ni jenama sembonia..murahan je...brp rm ntah...x ingat dah..x smpai seratus pun..x beli mahal sbb nak pakai utk buat lasak kan+x mampu nak pakai h/bag mahal2..:)..lgpun aku jenis x suka banyak h/bag ni...cukup la satu je utk satu2 masa...

2. kemudian, sila ceritakan sedikit ape yang terkandung dalam beg kerja anda itu. sila sertakan gambar sekali..(tak payah la kemas beg tuh semata- mata nak go public...:D) kemudian terangkan secara detail isi bag anda.


erm...isi2 dlm beg ni adalah....
1. purse
2. coin purse
3. beg make up (tpx pernah ber make up pun)
4. hp
5. cable hp
6. kunci kereta+rumah
7. buku nota+pen
8. kad app. ukm specialist (me & ajmal)

3. nyatakan sebab- sebab anda suka bag kerja anda itu.
besar..ada 3 compartment besar, satu poket kecil berzip kat bhgn dlm, senang sikit nak sumbat harta2 karun papa ajmal kalau nak keluar.

4. sila nyatakan kenangan manis atau apa yang istimewanya pada beg itu pada anda.kenangan manis & istimewa??
erm..xde apa yg istimewa nya..
5. sila tag 10 orang yang lain.
erm..ramai sgt 10 org nih...xpe la..letak je la nama sapa2 erk...:)
5. as

1 comment:

mama tisya said...

salam..nanti jgn lupa tlg vote utk mama tisya utk Breastfeeding Photo Contest..more detail tgk kt blogku..tq