Friday, August 21, 2009

~accident...~

semlm balik keje, aku ikut jalan kuching, terus ke jln loke yew...

biasa aku ikut jln tun razak..senang je..straight je terus..

tp sbb semlm kak nak balik dgn aku, maka nya aku kena ikut situ utk ambik dia...

sblm smpai ofis dia tu, tgh rileks2 aku bw tetiba bunyi gedegang kat blkg...

motor lggr montot keta aku...yg aku perasan, dia follow keta aku rapat..pastu blkg dia ada motor gak..motor blkg dia langgar dia, dia langgar montot keta aku...

tension gile aku...

aku malas nak berenti benor nya..

tp sbb uncle blkg aku suruh berenti, aku pun berenti la...

ms tu aku dah ke depan sikit..motor yg langgar aku tu berenti la gak..tp dia jauh la blkg aku(kat tmpt kejadian)...

aku kuar, tgk keta aku, call mr azam, mr azam tanya adaa kemek ke x...

aku tgk cam xde je..pastu dia suruh balik cpt....

ms aku tgh cakap dgn mr azam tu, motor tu pun lalu kat aku...dia jeling sinis je kat aku...

sengal....

dah langgar keta aku, pastu bleh buat bodoh je...

mmg la xde apa2..setakat calar je..tp at least angkat la tgn ke..say sorry ke...

ni x..lg jeling ada la...

padahal aku mmg terang2 x salah...

dia yg follow aku rapat sgt..

balik tu, aku tgk cam x banyak sgt calar tp sbb bercampur dgn lumpur (maybe dr tayar motor dia)....tp hr ni aku tgk cam banyak lak calar tuh...menurut kata mr azam, kalau polish, mungkin x semua akan hilang, sbb ada part yg cat nya tertanggal....adoi la...

hu3x....tension aku.....

kepada org yg langgar aku tu..aku x halal ko langgar keta aku...sedih tau...

5 comments:

itangmanih said...

pi amik kaq?awat dia x bwk keta sendiri?

~ana~ said...

ni hr khamis br ni, keta dia br je zam ambik tghri tu...so, dia x drive lg la...

erm..smpai ke hr ni pun dia x drive lg g keje...hr tu je drive g kelas kat uia..

itangmanih said...

oo ye ke...kena try drive tu...jln kuching ke opis dia pagi2 x jam..

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

sengalnya dah lgr kete org dia plk jeling kita ...

~ana~ said...

kak diana-mmg sengal pun...geram betul la saya...