Tuesday, September 29, 2009

~raya~

pasti nya semua org masih berada di dlm mood raya kan..citer raya thn ni bg family aku, biasa2 aja...sedih pun ada..mn x nya, sehari sblm raya, ajmal 'cherry berry'..raya pertama mr azam pula di serang 'cherry berry' dan berterusan la kepada 2-3 org ahli keluarga aku..xtau di mana silap nya..ma kata mungkin ayam yg aku beli sehari sblm raya tu yg kitaorg msk pd ptg berbuka pose yg last tu punca nya..ayam tu ayam buruk..waduh....aku mn tau tu ayam buruk...nmpak mcm ok je...maka nya, raya thn ni suam2 kuku sahaja even semua anak2 ma dgn ayah berkumpul...gmbr raya pun x sempat nak ambik..ye ar..mr azam dgn ajmal sibuk kuar masuk toilet je..mn larat nak ambik gmbr...

raya ke-2 br la pergi beraya umah sedara mara..tu pun x banyak umah memandangkan mr azam dan ajmal pun x brp sihat lg...

raya yg seterus2 nya ada la jugak g umah kawan2 aku ms sekolah dulu..tp frust gak la sbb ada kawan2 yg mmg aku nak jumpa, x dpt jumpa...erm..ye la..bkn senang nak jumpa diaorg..time2 mcm ni la kan..tp bila call, ada yg balik umah in law la..ada yg dah balik keje la...erm..xpe la..nak buat camna kan....

o ye..ni ada la sekeping dua gmbr raya yg sempat aku snap ms raya, ada yg mmg dr kamera aku dan ada aku cilok dr kamera chiq...layan je la kan...


ajmal di pg raya..cengkung je muka nya..


sedara mara rapat2 tgh berkumpul..alkisahnya, kat bhgn atas umah ada tetamu,
maka nya, kena duk bawah je la...




mak buyung yg sememeh...sibuk dok urus mr azam n ajmal yg asyik kuar masuk toilet...
abaikan tudung yg x sama color dgn bj tu..alkisah nya tudung tertinggal kat kl..hu3x...


ajmal yg masih kurang sihat di ptg raya...

ni plak gmbr raya ke-2..br nmpak muka mr azam..tu pun masih belum pulih sepenuhnya lg..ambik gmbr dlm keta je sbb malas nak ambik gmbr beraya umah org...ms ni on d way g beraya umah makcik aku, dan cousin2 aku belah ma..

No comments: