Monday, October 26, 2009

~alhamdulillah...~

alhamdulillah..di minggu ke 38 ini.....

masih lagi dpt meneruskan kerja2 di ofis di hari isnin ni...

walau pun dgn kaki yg terhencut2....(sabtu br ni kena cramp pastu kaki membengkak)...

nak mintak mc tp malas sbb bosan duk kat rumah....

dah xtau nak buat apa...cuti 2 hr pun duk umah je....

ada la 2-3 org duk tanya, bila la nak bersalin ni....

erm..kalau la aku tau bila baby ni kuar...aku jawab je...

masalah nya...ni semua kerja tuhan...

kita hanya mampu tunggu dan terus menunggu....

agak nya baby nak tunggu jumaat ni kot..:-)...tp rs cam x larat dah nak tunggu smpai jumaat

2 comments:

Diana (Mama Adam Mukhriz) said...

sesamalah kita menghitung hari ..tp rasa ana dulu bersalin kot ..br tuen kita ;-)

~ana~ said...

ha'ah..due akak lewat seminggu dr saya kan..good luck ye kak...:-)