Monday, October 12, 2009

~IIUM 25th convocation~

weekend br ni teramat padat la jadual nya...bermula dr hr jumaat smpai la mlm td..fuh..dgn majlis kaq nya lg,open house, kenduri...tp kan rs nya xde la penat betul2 kot..maybe sbb ada masa gak utk aku rest sikit even dlm setgh jam je...


alkisahnya, sabtu br ni, adik aku, kaq tu konvo kat uia..so, parents aku+adik beradik pun dtg la dr trg..jumaat ptg tu diaorg smpai..kali ni diaorg stay kat umah abg aku je kat jln duta sbb dekat nak ke uia kan..so, abg aku dah pesan awal2...jumaat mlm tu tdo umah dia..so, pas keje ptg tu, mr azam dgn ajmal dtg ambik terus kitaorg g umah abg aku...bermastautin la kat situ...ingat kan mlm tu pas tgk 'nur kasih', nak kuar bw diaorg kuar jln2...tp abg mie lak letih, so, rehat je la kat umah...


kaq nye convo 1st day sesi pagi..so, sabtu tu, parents aku gerak dulu la ke uia dgn tuan empunya badan...abg mie, chiq dan ain pun ikut gak...yg lain2 duk umah la..kuar lewat sikit sbb kalau kuar awal pun bkn bleh buat apa pun kan...dewan bleh masuk 3 org je...


so, dlm kul 10 gitu, kitaorg yg lain2 ni pun gerak la ke uia...duk berjln ke sana sini..penat nak melayan ajmal...seb baik mr azam ada sekali...tunggu kaq kuar dlm kul 12 gitu...pastu ambik gmbr sikit2 terus aku dgn mr azam dan ajmal balik sbb kitaorg ada open house kat umah kawan mr azam....x sempat nak ambik gmbr studio sbb ingat nak ambik kat kedai luar ptg tu...tp last2 ptg tu semua terbungkam..keletihan...kitaorg pun sama...pas abis open house, balik umah tdo jap but tidak for ajmal...dia asyik kacau kitaorg tdo...last aku dpt lelap dlm 15 min je kot...selebihnya aku kemas umah...


actually pnjg lg cite hr sabtu tu..tp cite konvo abis kat situ je la...gmbr2 ni yg sempat aku ambik dr kamera fon aku dgn mr azam je..ada la gak 4 keping aku ambik dr fon chiq sbb xde kat fon aku kan..kat blog chiq lg banyak gmbr rsnya....


















malas nak buat caption, maka nya, korang tgk gmbr je la ye...banyak lg gmbr tp yg ni je ada dgn aku..
tahniah la utk kaq..so, skrg ni dah complete la..semua anak2 ayah dgn ma dah berjaya convo dlm bidang masing2...

4 comments:

~ As ~ said...

tahniah utk kaq!... raya haji ni kami balik tganu...

~ana~ said...

oo ye ke as...insyaallah bleh jumpa sbb maybe k.nana tgh pantang kat kg time tu..

anyway, semlm, ada bw ayah dan ma g ruma along (rio) kat bndr kinrara..tgk baby baru diaorg..tp x snap gmbr pun...lupa plak..kalau x bleh letak kat blog..:)..

Nana said...

ana semalam adik kita konvo kt uia gak hehe..

~ana~ said...

oo ye ke nana...heh heh heh..kebetulan plak..