Wednesday, October 21, 2009

~keje..keje..keje..~

br balik dr check up dgn gynea ni...
semua nya ok...
yg paling mengejut kan, berat baby dah jd 3kg...
biar betul..so, doc estimated,
kalau kuar dlm minggu ni, kuar pun dlm 2.8kg je la...
ok la tu kan..tp semcm xcited bila dgr 3kg..:-)

check up hr ni sedikit meletihkan..app kul 11...
aku smpai kul 1045, dpn aku kat 7 org lg patient tgh tunggu turn..
sudah nya kul 1 br dpt turn aku...
mr azam dah ngamuk2 smpai xnak ikut aku masuk bilik doctor..
hu3x...sapa suruh ikut...
tp tu la..sian gak..dia nak tgk baby,
semangat balik keje pg td, dia bgtau nak ikut aku g check up..
last2 jd gini....
doctor bgtau, hr ni ada 2-3 emy case...
so, nak x nak kena la handle diaorg dulu...
ntah ye ntah tidak gynea aku ni, sbb ms duk tunggu tu aku ada nmpak org patah tgn la masuk jumpa dia...couple yg dah tua la jumpa dia..erm...

so, my gynea, biasa la..nak bg mc kan..
tp dgn baik hati nya aku menolak...
budus x?
apa x nya...ofis aku xde org hr ni...
bos br masuk keje pas cuti sakan sambut deepavali...
masuk2 je pg td, dia tepon aku..bising pasal staf kat tmpt aku ni...
adoi la...makan gaji buta la gitu nya...
aku xtau la dia bc ke x blog aku ni...
tp kalau bc..ko redha je la apa aku tulis ni ye...
bkn takat aku je kata gini...
org sekeliling pun kata gak..cuma semua x berani nak kata depan2....
keje tp menyusah kan org baik xyah keje kan...
betul2 makan gaji buta la gitu nya...
kalau mcm tu baik berenti je terus...
senang kan...pangkat nak, gaji besar nak tp buat keje xnak...
cam mana tu?
semua keje nak pangku kat bos...
bos ambik ko sbb nak ringan kan keje dia...
tp makin membebankan dia ada la....
x pasal2 aku pun kena tempias ni....
2-3 kali bos tepon ms check up utk make sure aku x mc or el hr ni...
nak gak aku dtg keje....
padahal training hr ni bkn nya aku yg urus kan..
aku lgsg x terlibat....tp nak gak aku dtg...hu3x..
adoi la bos...dah berbuih mulut aku suruh sound kat diaorg...
dia buat bodoh gak....
bising nya takat bising dpn kami2 ni je...
sakit ati gak rs nya.....
bkn sakit ati gak..mmg sakit ati....

aduh..tu la luahan aku hr ni....

No comments: