Tuesday, October 27, 2009

~lunch td....~

lunch td saya ke...


menyelesaikan tuntutan hak mereka..:)..
selepas itu, saya ke....



alang2 beli la kismis di



utk ajmal...
ajmal mmg gile mkn kismis..hari2 kat 20-30 biji dia mkn....

pastu, berjumpa lak dgn kawan baik saya..cik ct....
xde lak gmbr cik ct ni..
cik ct belanja saya mkn di.....



thanks cik ct.....
sekian cerita saya di tengahari td.....
sy pergi naik bus tau...
sbb malas nak drive....
sanggup naik jejantas, jalan kaki utk tunggu bus....
kawan2 saya hanya mampu menggelengkan kepala....:-)
ntah la..rs cam cergas semcm je minggu ni...
xde rs tanda2 nak bersalin pun lg....

semua gmbr cr je kat sini...thanks..:-)

2 comments:

Diana (Mama Adam Mukhriz) said...

wah jalan2 tue xcersice ana .. senang bersalin nantie ;-)

~ana~ said...

tu la kak...xcersice...
moga2 senang la nak bersalin nnti..:-)