Sunday, November 8, 2009

~akhir nya~

salam semua....

dah lama x berblogging..
mesti semua dah dpt agak kenapa kan..:)

alhamdulillah akhirnya,
tanggal 30 oct 2009 jam 1506,
saya telah selamat melahirkan baby boy di pusat pakar ukm..
syukur sangat2 pada tuhan sbb semua nya dipermudah kan....
dapat bersalin secara normal di hari lahir saya sendiri merupakan salah satu kurniaan yg x terhingga dari allah s.w.t...
ini lah hadiah yg paling bermakna....

banyak benda nak cerita...
tp tunggu2 lah dulu..
gmbr baby pun x sempat nak upload buat ms ni...
insyaallah nnti akan saya usahakan utk upload gmbr baby secepat mungkin...

oklah..cukup la setakat ni kot...
lain kali lak yea..:)

3 comments:

~ As ~ said...

tahniah!!!

Diana (Mama Adam Mukhriz) said...

congrats ana .. sama bestday dgn baby ..bestnyaaaaaaaaaaa ;-)

~ana~ said...

as-thanks...jumpa mss raya haji nnti ye...

kak diana-thanks kak..tu la..sama bday..happy sgt...