Tuesday, March 16, 2010

~hari ni~

hari ini pertama kali saya memandu sendiri selepas incident hari tu..
semlm mr azam yg hntr saya..
hr ni kena la pg sendiri, xkan hr2 dia nak hntr kan..

sedikit fobia lg..
tp kena kuat kan semangat...
smpai kat umah bbsitter, pakcik tgk kereta...
dia kata sikit sgt ni...
ye la..semlm mr azam dah bw g ketuk sikit...
ok la sikit nampak kan....
pakcik dan makcik (babysitter) x putus2 bg semangat kat saya...
suruh redha dgn apa yg terjd...
saya sgt2 terharu....
diaorg ni dah mcm mak dan ayah saya gaya nya....
kalau apa2 terjd dekat kitaorg, diaorg akan ambil tahu...
bg nasihat...bg dorongan...
sgt2 terharu...
syukur sgt2 dpt kenal dgn diaorg...
diaorg jg anak kami mcm anak diaorg....

ms drive kat besraya pun saya masih takut2...
smpai kat jln tun razak ok sikit..tp takut2 tu masih menebal dlm diri...
alhamdulillah saya selamat smpai ke ofis saya...
harap2 ptg ni dan hari2 seterus nya saya ok la...
harap2 tiada la lg perkara2 yg tidak di ingini menimpa....

2 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

alahai ana .. be strong k .. dugaan .. mula2 mmg kaget skit .. doa byk2 k ..

~ana~ said...

thanks kak d..