Tuesday, March 16, 2010

~hari yg sgt panas~

hr ni sgt panas...
tghri td saya keluar..
cadang nya xnak keluar...
tp oleh kerana customer2 tepung kek saya buat order...
terpaksa la keluar gak g ambik stok...
cuti sekolah ni banyak la pulak org order tepung kek..
org nak buat gift kot nye kan....
skrg ni org pakat buat sendiri je kan..

skrg ni mlm pun panas kan...
panas yg amat...
pas mandi pun berpeluh2 lg...
panas ni saya rs buat saya lg mengantuk kot...
tgh berfikir2...
apa mahu buat di dlm kereta ptg ini seandai nya saya mengantuk lg..
andai kata saya x sempat nak berenti kat tepi jln..
apa yg saya nak buat ye...
kena cr kekacang utk menguyah kot nya kan..
tu kalau bleh buat hilang ngantuk la..
kalau dah kunyah kacang pun x hilang ngantuk lg...
xtau la nak buat apa....
apa2pun kena try dulu la...
g beli kacang la jap...

eh eh...lupa nak cite...
skrg ni kat ofis saya, saya dah bleh bukak dan update blog...
juga bleh hntr komen kat blog kengkwn....
cuma gmbr pun kenkdg ada yg xleh nak view...
tp xpe la kan...
harap2 pas ni, fb pun bleh bukak la...
erm..hangat2 tahi ayam je la ni...
apa2pun syukur la..
kalau x mati akal je bila xde keja sgt....
xtau nak buat apa....

6 comments:

Nana said...

nape ana penah kena blok ke fb & blog kt opis?mmg sengsara xle masuk fb kt opis kan eehhe

mama_umar said...

kt nilai ni lagiii panas ana..adehh,xkuor2 dr opis,nk lunch pon jln laju2 biar cpt smpi cafe,hehehe

~ana~ said...

nana-diaorg dah block terus, fb, blog, semua2 la xleh bukak...sociao networking, shopping..semua xleh..gara2 ada org buat onar..huh3x...

~ana~ said...

zety- skrg ni mmg panas kan...pastu hujan lak kenkdg tetiba je...hu3x..

nieda said...

sekarang mmg panas pun..lepas mandi pun still berpeluhkan..orait lah boleh layan blog kt ofis..huhu

~ana~ said...

nieda, erm..sengal la plak..kejap bleh kejap xleh..ntah apa2 ntah...