Thursday, March 11, 2010

~hasil saya pada hari ni...~

gmbr ni bkn la untuk menunjuk @ riak..
tetapi untuk sama2 memberi semangat pd kawan2 agar berusaha lebih....
ni hasil saya pd pukul 1030 pg td...
kembang kuncup hidung ni rs nya..:).
ni antara hasil yg tertinggi sejak menjd pengepam tegar ni...
padahal mkn dan minum masih seperti biasa...
kurniaan tuhan..sesungguh nya saya bersyukur dgn apa yg saya dapat...
alhamdulillah la...
pd kawan2 terutama sis d, berusaha la..jgn mudah putus asa...
insyaallah anda akan berjaya jua....




close up sikit..:)

8 comments:

Afne said...

byk tu ana.. murah rezeki aqil.

Nana said...

wah beznye banyak hasil

~ana~ said...

afne-tu la..murah rezeki aqil...alhamdulillah..syukur sgt2...

nana-alhamdulillah...nana x nak join ka?...:)

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

aku teruja tgk ..dlm masa yg sama sedih + terharu .. tahniah pada ana ... pada diri sendiri .. hu..hu.. sedih plk ;-(

mama_umar said...

syabbass!! hehe..aku tiap kali pam sambil mulut kumat kamit doa dan ckp tengkiu Allah =)

~ana~ said...

kak d, jgn la sedih kak..usaha tangga kejayaan..sy tunjuk ni sbb nak bg semangat kat akak tau..sy tau..akak bleh...

~ana~ said...

zeti-thanks...tu la...syukur x terhingga..masalah skrg ni xde tmpt simpan je..hu3x...

Anonymous said...

nak...