Thursday, March 4, 2010

~semalam~

semalam....

-saya terlupa utk pump susu sesi ptg..kul 1630 br teringat..hu3x..
(patut la rs b****t bengkak semcm je)
-saya terlupa bw brg yg kawan saya order dgn saya...sedangkan saya sudah berjanji utk bw brg tu pd dia...
-saya sgt mengantuk semasa drive balik dr keje...nasib baik x langgar bontot kereta depan...pastu asyik emergency break je...hu3x...
-saya recognized rambut saya banyak sgt gugur...banyak gile...seb baik rambut tebal..xde la ketara sgt nmpak rambut kurang...
-saya tertido di hall bersama2 anakanda ajmal...nasib baik terjaga balik kul 11mlm utk buat perkara2 rutin...

saya rasa semlm hr yg x best pd saya kerana saya lupa pd banyak perkara jugak....
kenapa ye jd mcm ni....

dan hr ni plak, berhadapan dgn org2 yg x habis2 berlagak...
berlagak pd title jawatan semata2...
apa la yg ada pd title kalau x tahu buat keje...
sendiri mau ingat la....

*nak letak gmbr terbaru saya..tp kabel telefon pula tidak saya bw..kamera pun x bw..cuma bw memori kad sahaja...see..saya ni mmg pelupa kan...hu3x...

2 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

mmg sama la nasib..rambut byk gugur ..walau dah ptg pendek ..time syampoo haaaaaaaaaaaaaaaa byk giler kt tgn luruh

~ana~ said...

tu la kak d...td ms semayang pun sy tgk banyak gak gugr..adoi la...