Wednesday, April 28, 2010

~cerita panas yg korang nak tahu...~

ok..sini aku dedah kan la cerita panas tu...
korang bloeh masuk sini...

aku xnak komen lebih2...
actually aku dah follow blog yg kena hentam ni sejak aku start blogging..
tahun 2008..ms tu enrty dia aku rs setiap 3 jam kalau x silap...
mmg banyak gile entry dia dlm sehari...
tp makin lama kan....bila dah bc...erm..sendiri mau ingat la...


tp aku pun letak dia dlm blog list aku...
sbb saja suka2..letak je..masuk nya ikut suka la..kadang2 seminggu sekali..
kadang2 sebln sekali..
aku dah lama perasan dia ni dah makin riak sbnar nya...
tp xnak la cakap lebih..
aku ni dah la org baru kat arena blogging ni...
sapa la aku nak kutuk diva kan...
tp kalau yg betul2 blogger baru yg x bc cite2 dia yg lepas, mmg xtau dia ni camna...
dgn geng2 dia tuh...adoi la....

adoi..cam sessi meluah perasaan la plak kan..
tp xpe la kan..blog aku....

so, pada sapa2 nak tahu cite tu, klik je kat link aku bg kat atas tu....

apa2 pun benda ni semua bg pengajaran la buat aku sendiri....
sama2 la kita sedar, kita hidup ni cam roda, kejap kat atas jepa ada kat bawah...
renung2 kan la....

4 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

insaf ler pulak rasa bila baca true story nieh ... tak tau plk ada true colors of that person .. membuatkan aku berdoa agar aku tak masuk dlm golongan yg riak2 ... jauhkannnnnnn

~ana~ said...

kak d, dah bc abis? kite dr pg semlm smpai la saat ni asyik duk refresh komen kat blog tu....erm.mcm2 hal kan...

A D I A said...

tau. kita tak sokong sapa2. dedua ada kelebihan kekurangan. rasa nak hantukkan je kepala dua2 orang ni.

dont quote me ye. just my 2 cents hehe.

~ana~ said...

adia..xpe..jgn takut...i x quote sapa2 pun..:)