Thursday, April 22, 2010

~sos susah nak sebut~

ni entry khas utk seorg kakak yg jd silent reader saya...
dia nak tgk camna rupa sos worcestershire ni....
semangat ym dgn saya, tanya camna rupa sos susah nak sebut ni..
saya blh letak gmbr botol dia je...





gmbr sos tu xyah la ye...lebih kurang cam kicap je...
kalau kat giant, g je cr kat bhgn mayonise, sos bbq tu...
insyaallah ada...
tgk kakak...saya buat entry khas utk kakak...
kakak kena belanja saya mkn ye..

so, kakak, pas ni bleh la masak steak ye...:)

8 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

mmg jenuh nak sebut sos nieh ..berbelit2 .. kita pun ada satu ...botol dia yg plastik .. jeanma x igt brand apa .. he..heh.. ;-)

~ana~ said...

oo yg botol plastik tu..jenama heinz kan kalau x silap...

tu la kak..smpai skrg kita x reti sebut sos ni..hu3x...

nieda said...

brand tesco pun ada sos ini..hubby nida dia boleh mkn mcm tu ajer. ishk ishk

~ana~ said...

owh..ye ke nieda..kita selalu shopping br dapur kat tesco tp kenkdg kalau ada brg dah habis, terjah ke giant kat umah tu je..erm..sedap erk kalau mkn gitu je..

Nana said...

ana, menyembur2 air liur nk nyebutnya
ni sos apa ?

~ana~ said...

nana,ha3x...ni salah satu bhn nak buat sos steak....ala..kita kalau xde bnda ni buat sos cincai2 je..x buh pun xpe...

A D I A said...

oo sos ni nak perap daging bbq tu kan? penah pakai zaman2 rajin bbq dulu. mmg susah sebut, panggil je sos perap.

~ana~ said...

adia, ha'ah..zaman2 rajin? skrg ni zaman apa lak..hah3x...