Tuesday, May 4, 2010

~blogger friendship award and 5 things~

dpt award dr adia...
thanks adia...:)



pastu kena jawab soalan jugak....
bleh la kan....

1)5 nama samaran kamu

-nana(family members & kawan2 kat hometown)
-ana(kawan2 sekerja & kawan2 kolej)
-hana(ada bbrp org kawan rapat je panggil aku nama ni)
-sha(family in law-jgn tanya aku mn aku dpt nama ni)
-ayang(hubby panggil)

2)5 tarikh penting dlm hidup kamu

-bday saya, mr azam, anak2 dan family members
-annivessary
-date to renew roadtax & insuran kereta
-setiap 25hb setiap bln :)...(eh penting tau date ni...)

3)5 perkara kamu buat semalam

-hntr dan ambik anak2 dr umah bbsitter
-blog walking
-minum kopi dan mkn pau sambil memandu kereta
-tgk upin ipin dgn ajmal irfan
-makan pizza

4)5 perkara yg buat kamu gembira

-makan apabila perut lapar
-dpt spent time dgn family kat kg
-dpt spent time dgn mr azam dan anak
-jalan2
-shopping

5)5 drama/filem kegemaran kamu

-xde la rs nya sbb layan je semua....

6)5 hobi kamu

-melayari internet(buat ayat skema sikit)
-baking
-dgr radio
-membaca- x kisah la novel ka, buku ilmiah ka, mag. ka...
-xde dah kot..tuh je rs nya....

7)5 org yg kamu suka/sayang

-mr azam, ajmal irfan, aqil raziq
-family

8)5 tempat percutian idaman

-paris(xtau la tercapai ke x..tp dr sek lg teringin ke sini)
tu je...satu tmpt tu je teringin nak pegi...

9)5 sbb kamu jawab soalan ini

-saya menghargai kawan internet saya ni

satu je jawapan sudah cukup kan...:)

maka nya, skrg ni saya nak pass award ni pada 5 org kawan saya...sila jawab dgn berhemah yea..:)..maaf la kalau anda dah kena tagged ni...anggap la ni bahan utk korang update blog korang..:)...

eh..x jadi la pass kat 5 org...saya nak pas kat semua kawan2...afne, nana, nieda, akak, chiq, aisyah, mamatisya, sis diana a.k.a mama aidil & adam, zeti a.k.a mama umar & maryam, ina, yusz dan sapa2 la yg tgh bc blog saya...

sorry la saya x buat link...sbb tetiba saya jadi MALAS....

7 comments:

Nor Aishah said...

dapat jugak dari adia.. tak sempat nak jwb lagi..

A D I A said...

datang buat spotcheck hehe. thanks ye sudi buat :)

~ana~ said...

aisyah.xpe la..buat la di kala kelapangan..:)

adia-ops..cikgu dtg buat sportcheck la..:)

mama_umar_maryam said...

jgn buat spotchek kt zety tau ana,kih3

~ana~ said...

zt..hah3x...ish..ni homework ni..mana bleh xnak buat..:)

Nana said...

alamak ada kije hehe ok nanti la hutang dlu

suhailina abu bakar said...

tengkiu nana..aku nak ucapkan terima kasih pd famili kat kampung..kwn2 yg slalu supportive..haha..