Saturday, May 22, 2010

~hujung minggu~

hr ni xtau buat apa...ada majlis kawin kat wisma sejarah..
tp xtau nak g ke x..ingat kan td nak kuar kul 1..tup2x..hero2 ni tdo plak...
mr azam keje...dia ajak g kul 3 ptg..nnti kul 3 tu bleh la dia rehat...

erm..xtau la camna...
tgk la keadaan hero2 dulu...
kalau diaorg bgn cepat, bleh la pegi...
kalu x, duk umah je la....
nak buat apa ye.....
tp kan..bila dah ngadap laptop ni,
xde makna nya aku nak buat keje umah..
seb baik separuh keje umah aku dah buat td...

sian lak tgk ajmal n aqil...
dia selsema..jangkit aku la tuh...
tgk diaorg tdo pun susah je nak bernafas....
pastu letak kunyit dgn kapur kat hidung tu, br la ok sikit...
kalau x, kejap2 asyik terjg sbb xleh nak bernafas....

korang g mn hujung minggu ni....

erm..apa yg aku ngarutkan ni erk.......

2 comments:

mama_umar_maryam said...

ana,kitorg pon td men kuar je,xplan pon nk g mane..hehehe

~ana~ said...

heh3x..zeti..xpe la..janji kuar kan..sian gak tgk anak2 duk umah je..:)