Wednesday, May 19, 2010

~papa john's pizza~

hari ahad tu berjalan2 lg..
tp ms ni demam dah dtg balik..
xde la teruk sgt...tp aku gagah kan diri gak ajak mr azam g jalan2..
bkn senang dia nak dpt off day sabtu ahad ni kan..
so, bila dah ada peluang ni..guna kan la sebaik nya...

so, ahad tu dlm kul 3 ptg br keluar...
lmbt sikit kuar sbb ajmal tdo..
dah siap kan dia...tup tup ms kitaorg tgh siap2,
dia tdo plak..so, tunggu je la dia bangun....

br bgn tdo...


tp x g mana pun...
balik umah cheras jap hntr kereta papa..
pastu terus buat lwtn ke jusco bandar mahkota cheras yg br bukak tu....
uih...kecik je jusco tu..
jauh lg besar jusco cheras selatan..
tp ok la kan...dah makin membangun kawasan bandar mahkota cheras ni....

jalan2..pastu mr azam nmpak la pizza papa johns ni...
dia ajak la try...hu3x...
mr azam..mr azam...camna la u nak kurus...mkn pizza, cheese,
kalu gini gaya xde nya nak kurus....

gmbr ni aku cilok dr website diaorg..aku x sempat nak snap gmbr depan...




ni aku ambik sendiri..gmbr dlm rest. tu..


ni sos yg diaorg bg...yg tgh tu mcm cili jeruk..sebelah kiri tuh mcm garlic butter rs nya..
yg sebelah kanan tu, rs mcm tomato sauce tp lg sedap dr tomato sauce...


tgh tunggu pizza sambil layan anak2...


tgh mkn pop corn free org jusco bg....




ni pizza cheese stick kalau x silap aku...rm6.90


ni super papa's rm11.90


gmbr nasi tu aku x ambik sbb dah x larat...
lgpun menu tu smpai lambat....

ms nak mkn ni aku dah x larat gile dah..
demam makin teruk..
mr azam je order semua...
x ambik set pun...
ambik 2 pizza yg kecik tu pastu nasi apa ntah lg satu tu...
aku dah mmg x larat gile dah ms ni...gmbr2 ni pun merapu2 je ambik...
mkn pun sikit je...
nasi tu aku suruh mr azam tapau je...
sbb aku dah x larat nak duk lama2 situ...

tp kan..nak cite psl service dia...
service agak lembap...
tp aku faham la..sbb diaorg kan br beroperasi...
so, mmg bleh diterima la...

balik tu mmg aku dah x larat gile...
mr azam urus kan anak2 semua..
demam aku dah makin teruk...
aku berkurung dlm bilik berselimut tebal bagai...
bagi keluar peluh semua..tp x jalan gak...

peluh keluar sikit je...
last2 aku mandi..sejuk gile..
menggelupur aku dlm bilik air...
pas mandi ok sikit demam...
tp tu la...bgn pg isnin tu muka bengkak..
hu3x.....

4 comments:

nieda said...

get well soon..pizza tu nmpk sedap..nieda selalu mkn canadian pizza..sedap gak. murah compare dgn pizza hut

~ana~ said...

thanks nieda...ooo..canadian pizza erk..nnti nak kena try gak la satu hr nnti...

itangmanih said...

dh demam tu gagah gk nk berjalan...hehehe

~ana~ said...

aka...hah3x...xleh layan sgt..nnti makin teruk demam..heh3x...