Monday, May 10, 2010

~selamat hari jadi~

selamat hari jadi pada adik2 saya...
chiq & kaq...

deme ni kembar..deme 2 org je la adik saya....


chiq dan kaq ms hari konvokesyen kak....
chiq pakai tudung hitam...


kaq bersama 2 org anak buah..ms ni adam dan aqil x kuar lg....


gmbr chiq dgn anak buah xdok la plak..
xpe la...gmbr dgn sepupu kesayangan pun cukup la kan...

selamat hari jadi untuk chiq dan kaq...
moga di panjang kan umur dan di murah kan rezeki...
moga di kurniakan kesihatan yg sentiasa baik2....
moga berbahagia di dunia dan akhirat....

8 comments:

MadianiMamat said...

tq2...ngeh3

~ana~ said...

heh heh heh3x...

A D I A said...

wah2 bestnya ada baka kembar dalam family. ada can la anak dapat kembar hehe. kembar seiras ke tak ni? mcm tak kan?

~ana~ said...

adia...kalau la baka tuh jatuh kat i..syok nya weh...ni kembar x seiras...sorg ikut tok belah mak sorg ikut tok belah ayah...

mama_umar_maryam said...

wah ana,mmg ade ketrnn twin nih,he3..(gelak ade maksud )

~ana~ said...

zt...heh3x....aku pun gelak la jugak..:)

Nor Aishah said...

wah.. twin ye.. syoknyer.. lepas ni ada peluanglah nak dapat twin..

~ana~ said...

aisha...kalu peluang tu mmg dpt kat i..best nya...heh3x..:)