Wednesday, June 30, 2010

~aqil la plak~

kali ni aqil la plak nak enterprem kat blog mama...
asyik gmbr ajmal je keluar...



hi tok ki, tok ma, mok cik....:)

aqil dah bleh berdiri skrg ni tau..
tp kena berpegang la...
port kegemaran aqil kat laptop mama papa tuh...
aqil paling suka main2 kat laptop tu, ambik mouse tu...
mama selalu x bg aqil main kat situ...





aqil pun suka pergi kat tong sampah kat dapur..
kat tong sampah tu aqil bleh berdiri..
aqil nak sgt bukak tong sampah tu...tp xpernah dpt..
tiap kali aqil merangkak pegi sana, mesti ajmal dengki..
dia panggil mama or papa suruh ambik aqil....
skrg ni aqil dah pandai bye bye kat mama time mama hntr aqil kat umah mak...
aqil pun dah pandai sebut mama bila aqil nangis...
bila aqil x nangis, aqil x pandai sebut apa2 pun...:)




oklah ki, tok ma, mok cik,
aqil nak tdo nih...
nnti aqil suruh mama letak banyak2 lg gmb aqil kat sini ye..
mok cik jgn lupa tunjuk kat tok ki dan tok ma tau...
bye bye mok cik...:)

8 comments:

mama_umar_maryam said...

sure sonok nenek n atuk tgk aqil nih

A D I A said...

pasni suh tok ko, tok ma dgn mokcik update blog plak, aqil nak tau perkembangan dorang :D

~ana~ said...

zety, tu la..selama nih asyik duk dgr perkembangan kat fon je...

adia, hah3x...

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhh pipi aqilll gebuuuuuuuuuuuuuuuu ;-)

nieda said...

comel,,nak2 gambar dia tidur.

~ana~ said...

kak d,

aidil pun apa kurang nya kan..:)..

nieda, thanks..:)..anak dara nieda pun comel jugak..:)

rATu kEBaYA said...

alalala.. sucinya muka masa tengah tido tu..

~ana~ said...

aishah, keh keh keh...suci erk...biasa la..muka budak2 kan..:)