Tuesday, June 29, 2010

~lagenda budak setan~

erm..aku ketinggalan sikit la dr org lain....
org dah repeat 4-5 kali g tgk cite ni kat pawagam..
tp aku sekali pun x pernah...
sbb aku tunggu dvd cetak rompak keluar...
hah3x...

aku sbnar nya xde la tergila2 nak tgk citer nih...
sbb cite melayu kan..
eh eh..bonnnnnnnggkak nya ko ni ana...
xde la, sbb skrg ni dgn berkeadaan anak 2 yg masih kecil,
amat la susah rs nya nak bw g tgk wayang...
ajmal mmg penakut masuk panggung wayang ok...mr azam dah test dah tp x menjd...

eh eh..balik ke panngkal cerita...
actually, 2-3 hr lepas ms blog walking, ada jumpa satu blog yg perdengarkan
OST lagenda budak setan ni...
huh3x...jd gile jap aku....
dan dan tu rs nak g tgk wayang...
tp rs utk cr novel tu pun ada gak...

aku rs aku nak cr novel tu la..
aku rs dulu zmn2 muda belia bergetah , dah bc buku tuh...
tp standard ar..aku ni kan kaki pinjam buku cerita org....
so, x ingat dah la jln cite dia....
hr ni aku mula kan pencarian novel nih...

mn erk nak cr...
ada sapa2 nak jual kat aku x?
x pun bg pinjam kejap, aku nak bc..
pastu br la aku nak layan dvd dia....
tulung erk kawan2...
eh eh gmbr ni aku guna cik google je..
dah habis besar aku buat..cenonet je keluar...hampes...

6 comments:

nieda said...

nida pun ternigin nak cari dvd..tapi mesti lambat lagi kuar..mmg follow novel dia dulu

Nana said...

kekekek kita mmg baca novel dia dulu2
pastu layan movie mmg bez

~ana~ said...

nieda, nnti kalau kita dah jumpa dvd dia, kita bgtau nieda erk...

~ana~ said...

nana, tu la..nak gak cr novel tuh...

:: iManja :: said...

layan kan lagu dia...kiter dah tgk, tp tkleh celen novel dia lah...cari taw...asyik sungguh

~ana~ said...

imanja,

i dgr kat blog u tuh la yg terus jatuh cinta tuh...heh3x...