Friday, June 25, 2010

~selamat hari jadi.....~

hari ni bday bos saya..hu3x..
bday bos saya yg ke 47...
bos saya tuh single lg tau....:)

harap2 pas nih bertemu jodoh la..
dah makin tua, makin banyak membebel
kot2 nya pas kawin, makin kurang membebel sapa tau kan..:)

erm...hr ni bos saya belanja mkn subway..
pastu ms g beli tuh, saya beli jugak kek SR satu slice...:)

pas lunch, dia bw masuk lg 4 slice kek choc from san fransisco...
heaven...
mkn kek je hr nih...

mls nak letak gmbr sbb dah nak balik kan....
:)

5 comments:

A D I A said...

bos u f ke m? kalau f tu biasa la, makin tua makin songeh. i dulu duk doa l kalau i tua jgn la i jadi bos yg kuat bebel hehehe.

~ana~ said...

adia, bos i tuh m...tp berckp kalah f..huh3x...

Nana said...

xde wat makan2 ke bezday bozz

~ana~ said...

nana, dept kita nih, 7 org je..tu pun ms bday bos tu 2 org cuti..hu3x...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.