Tuesday, June 29, 2010

~selipar ben 10 ajmal~

entry khas utk tok ki, tok ma dan mokcik....

ki,
hari sabtu br ni kan, mama dgn papa bw mal dgn aqil g care4...
pastu mal ada nmpak selipar ben10 yg mcm ki beli tuh...
hr tu papa dah cr kat giant, tp xde...
br ni ada la plak kat care4 ..mama dgn papa duk cr saiz mal..
tp xde pun saiz mal...
tp mal nak jugak...mal nangis2 pegang selipar tuh...
last2 papa beli...
papa kata, xpe la..papa lg suka tgk mal pakai selipar gitu...
papa kata, ki ni pandai la beli selipar utk mal....
selipar ben 10 ki beli tu, tali dia putus..
tp bleh je pakai lg..
tp mama kata dah xleh pakai...
sbb tapak dia dah haus..
mama takut nnti kalau terpijak air, nnti x pasal2 tergelincir...
erm..pasnih mal nak suruh ki beli lg la..
bleh dok ki?







5 comments:

A D I A said...

ala cayang otomen pakai baju tido.. tok ki baca blog ye?

nieda said...

comel pkai ultraman

~ana~ said...

adia, tok ki bc bila mok cik nya bg bc blog nih..kalau x, xde jugak..tok ki dah x layan dah internet skrg ni..:)

nieda..thanks..:)

mama_umar_maryam said...

uishh..otomen!ni klu umar nmpk nih.. ;)

~ana~ said...

zety, kalau ajmal, terserempak je dgn org lain, terus dia kata...bertukar sambil pakai topeng tuh..kalau x, topeng tu duk atas kepala dia je..:)