Tuesday, July 20, 2010

~giliran tuan tanah pulak~

owh..kali ni giliran tuan tanah pulak dpt virus fever dr anakanda ajmal...
good ajmal....kamu sungguh hebat...
lepas virus tu jangkit pada aqil, ianya berpindah pd saya pulak....
dah kesudah nya..minggu ni saya asyik bergilir2 ke klinik...
doctor plak, bila saya sakit, mula la pening...
sbb xtau nak bg ubat apa kat saya...
sbb selain pcm, saya ada lg bbrp jenis ubat yg allergic...
tp x pasti betul2 ubat apa sbb saya ambik ubat2 itu serentak...
hish...bila la saya nak g buat allergic test ni.....
doctor dah bising2 kat saya suruh g buat allergic test....

maka nya hr ni saya mc....
ni br ok sikit rs nya..tu yg bleh berblogging...
rindu sbnar nya pd blog nih..huh3x....

semlm saya mmg al..sbb weekend tu kami balik ke bandar penang...
erk..panggil bandar la kan sbb aku x rs gaya balik kg pun bila duk sana...
dah duk tgh2 georgetown tuh, nak panggil bndr ke?
mmuaaahhhh......:)...erk..apa motif aku mmuaahhhh di sini????
penat ok..balik bandar penang tp x dpt bersuka ria melantak mkn nasi kandar..
mkn serabai kat sungai pinang yg khabar nya lg sedap dr tmn tun sardon....
(actually serabai sg pinang dah ada dpn mata tp tekak aku plak x sedap..langsung x merasa)

hr ni,
ajmal kami hntr kat umah bbsitter...
aqil tgh tdo ni.....
mr azam plak dah ada tanda2 utk terkena jangkitan virus ajmal jugak...
nasib la kan...
ajmal...ajmal.....hebat kamu nih...

erk..malas plak nak upload gmbr..patut nya kena tunjuk sikit gmbr tuan tanah yg sememeh..
demam kan..muka pun jd pucat kelesi(ayat arwah nenek aku)..
jd mmg malas la nak tunjuk...
erk...oklah..sambung nnti..tuan tanah nak tdo jap.....

6 comments:

nieda said...

alahai kesiannya...satu rumah kena virus demam..hopefully cepat sembuh

rATu kEBaYA said...

dahsyat penangan virus si ajmal ni.. boleh satu rumah mendapat virus tu.. harap lepas ni cepatlah sihat satu rumah..

A D I A said...

alahai ciannya makpak dia nak kena jangkitan. rest well ye walaupun tau camne nak rest sgt kan. penang kg siapa babe?

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

take care ana .. get well soon ;-)

~ana~ said...

nieda, thanks ye..:)

aishah, tu la..tuan pembawa virus dah bergumbira bergelak ketawa dah..yg kesian nya...adik dia la..lemah je...mlm ts br la tunjuk skill memanjat yg dah lama x buat..

~ana~ said...

adia, tu la...mlm td siap satu bdn gatal2..ntah la..kalau x mkn pcm pun bdn jd cam allergic...pelik betul la...erm..penang tu tmpt asal usul mr azam n family...auntie2 uncle2 smua kat sana...kakak mr azam pun mmg duk sana..parents mr azam, duk kl....so, kalau raya mmg balik sana la...

kak d,thanks ya..