Saturday, July 17, 2010

~hero2 saya~

hero2 saya 2 org tu demam...
kesian plak...
1st2 hr rabu tu ajmal demam n batuk..
pastu hr khaamis plak ditambah dgn selsema...
pastu jangkit plak dgn aqil..kesudah nya, 2-2 demam..
tp so far, aqil xde la selsema lg...

dah kitaorg tgh travel nih....
hu3x..sgt memenat kan...
aqil langsung xmo dgn org lain except me....
ajmal plak, sikit2 mama, peluk la mal..pegang la mal...
aduhai..time2 sakit gini, manja melebih2 la plak..
tp xpela..mama x kisah pun...
even mama penat....

ni pun dah rs nak demam...tekak sakit dan hingus asyik keluar je...
demam, jauh la dr aku...
aku kalau demam mula la cuak sikit sbb xleh mkn ubat..hu3x....

2 hero saya...


muka pucat je..tp bleh senyum lg sbb br lepas mama sumbat ubat kat montot..


ni susah sgt nak mkn ubat..kalau mkn ubat, sedaya upaya dia akan kuar kan balik..
seb baik mr azam terror bab2 bg ubat kat anak2...
owh..mr azam sgt penyabar bab2 bg ubat....

hopefully anak2 mama cepat sembuh...

13 comments:

A D I A said...

alahai serentak demam eh, nasib hero yang tua tu sihat, leh gak bagi ubat kat anak2. eh motif panggil hero tua hehe?

ijan said...

Alahai comel2 nye hero2 ni... Kesian betul kalau budak2 demam.. Anak kite pun berperang le kalau nk suap ubat.hehe

Hamzah Ian said...

time aku kecik2 tak suke ubat jugak.. hehe

itangmanih said...

tgh travel?pi mana?

~ana~ said...

adia, sbb dia dah tua...hah3x.....

ijan, tu la..yg x tahan dia cuba sedaya upaya utk muntah kan balik tuh..hu3x...

hamzah, agak nya bdk2 kecik mmg x suka ubat kan...:)

akak, balik penang..heh3x..ada kenduri sikit...

Afne said...

ana, haziq demam sabtu ahad. hari ni dh pesan ngan taska soh call klu suhu bdn naik lg. dugaan.. tp terima je redha.

:: iManja :: said...

ala ciannyer anak sihat...kecian kan tgk bebudak ni kalau tk sihat

mama_umar_maryam said...

budak2 ni wpon xkembar besenye klu sogr xsehat sorg lagi pon xlame mmg kene kan..cian 2 hero ni..get well soon dears!

rATu kEBaYA said...

samalah nasib kita last wk dua2 hero demam jugak.. tapi this wk dah ok.. semoga cepat sembuh ye 2 hero tu..

~ana~ said...

afne, hr ni ana mc, ana plak demam..ajmal dah ok cuma batuk dan selsema je..aqil la demam,batuk,selsema..haish..dugaan betul...

~ana~ said...

sue, tu la..kesian plak tgk..asyik merengek2...yg x tahan..asyik la duk panggil..mama...mama..

~ana~ said...

zety, tu la...ajmal pun asyik la duk cium aqil tu..duk dekat2 dgn aqil..camna la x jangkit...tp tu la..dah nama pun duk satu rumah kan...

~ana~ said...

aishah, hero aishah dah ok erk..alhamdulillah....