Monday, July 26, 2010

~makan makanan~

bila makan mesti makan makanan kan..
xkan makan air pulak kan..hi hi hi...

owh..dah nak tiba bln pose kan..
kat ofis aku ni, time nak pose nih, banyak la dept. buat mkn...
sempena sambut pose kekdah nya....
dept aku ni je x pernah buat...
bkn apa....bos aku india, lelaki...
dept aku ada 7 org je..5 lelaki termasuk bos aku pastu aku dgn sorg lg member..
susah sikit la kalau nak buat mkn2 kan..
mkn2 sesama kitaorg ok lg...
kalau nak jemput dept lain....
haru...

hr ni dept sebelah aku buat mkn2...
sempena pose...
kenyang aku pg ni...
aku x bw apa pun..sekadar tlg sikit2 je...layan gmbr...:)


tudung kuning, puan organizer...




ni pun puan2 organizer...


me..gossip...:)


gossip lg....


ofismate saya..dtg bw tisu je..:)


mknan yg ada...


tlg angkat tudung2 makanan tu je..:)


muka ceria nak mkn...


muka poyos...

9 comments:

A D I A said...

amboi selim melim pn organizer tudung kuning tu. pn tukang makan dept sebelah yg tudung biru tu bukan main ceria ye. pose abis dah ganti?

~ana~ said...

pn organizer yg tuh mmg jg body adia...eh eh..pose...heh3x...

nadarajah said...

buruknye senyum

~ana~ said...

nadarajah
xpela..buruk buruk pun diri saya sendiri kan...:)

rATu kEBaYA said...

memang meriah dgn makanan.. nak dekat pose pun ada buat makan2.. bila raya lagi meriahlah makan2nyer ye.. nanti jgn lupa jemput ye

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

wahhhhhhhhhhhhhh menu korangggggggggggg ;-)

~ana~ said...

aishah, kak diana...
tu menu paling sikit..biasa lg variety...ni plan last minit..tu yg x bnyk variety...

Nana said...

ana..tajuk ana ni kita tingat masa kita g kenduri kakak kota tinggi mak mertua dia org banja..

so bila dia ajk makan dia ckp mcm tu..
makan..makanan...makan makanan..
klw kita ckp jemput la makan...tp dia ckp mcm gitu heheh

~ana~ said...

nana, tajuk tu sbb dah tak tahu nak buat tajuk apa...:)