Saturday, July 31, 2010

~review~

aku nak cite sikit review psl valve yg aku beli kat kinderdijk...
sila bc entry aku sebelm ni utk tahu cite psl valve yg aku beli tu...

alkisah nya kan..lepas guna aku rs x best la pakai valve tuh...
suction x kuat..so, utk let down tu ambik ms...
eeee..tension pun ada...
x psl2 production menurun sikit...hu3x...

ms beli tu aku dah siap tanya SA tu, which one better kan..
dia bgtau la yg tuh..sbb tu aku ambik yg tu...hu3x..
tipu ar dia nih...

ee....dah la dpt bad experience ms g beli..
pastu x best plak guna....
berganda2 menyesal....

eh eh..tp x baik kita menyesal kan....
ya allah ya tuhan ku...
teruk nya aku ni.....
x bersyukur langsung.....

8 comments:

Afne said...

ana, afne pernah baca blog sapa yea psl dia pakai valve yg ana beli tu (dia pn pakai bp manual avent mcm kita). katanya org kinderjik tu ckp lg bgs dr valve leper tu.

ana, cuba beli valve leper thru online kt kasihku sayangku. takpe la costing skit utk postage tp puas hati.

mama_umar_maryam said...

hmm..cian ko ana..xper2..kene beli valve lain ke camne ni?

~ana~ said...

afne, mmg pun..org kinderjik tu kata valve tu lg ok dr yg leper..tu yg ana ingat nak try tuh...ampes...ooo...kat kasih ku sayang ku ada erk..okla..nnti beli online je la..

thanks afne...:)

~ana~ said...

zety, mmg kena beli valve lain ar nmpak gaya..x best lgsg suction dia...hu3x...

rATu kEBaYA said...

susah jugak bila dah beli tu tak sesuai pulakkan.. tak pasal2 kene beli yang baru pulak...

~ana~ said...

aishah, tu la..mmg susah....susah dan menyusahkan....

nieda said...

sabar ye..

Ummu Ibtisam said...

Jemput ambil Kad Penghargaan Ibu Menyusu di blog saya :-)